Job 10 van 29


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker


Functie

Onze klant, een familiebedrijf dat een prominente rol speelt op de Belgische biermarkt is op zoek naar een administratief medewerker voor hun vestiging in Bellegem.

Functieomschrijving:
Als administratief medewerker ben je een onmisbare schakel binnen hun team. Je bent verantwoordelijk voor diverse administratieve taken en ondersteunt hun commerciële binnendienst.

Verantwoordelijkheden:
Verwerken van klantenbestellingen en verstrekken van productinformatie.
Coördinatie met het logistieke team voor efficiënte leveringen.
Opstellen van verkoops- en logistieke documenten.
Beheer van inkomende orders en verkoopsgegevens.
Ondersteuning bieden bij telefonische en e-mailcommunicatie.
Opvolging van transporteurs en afstemming over levertermijnen.
Uitvoeren van EDI-handelingen voor klantleveringen.

Jouw profiel

Bij voorkeur een Bachelor diploma of gelijkwaardige ervaring.
Ervaring in commercieel-administratieve taken is een pluspunt.
Commercieel ingesteld met kennis van Navision is een voordeel.
Goede beheersing van het Nederlands en Frans.
Probleemoplossend vermogen en zelfstandig kunnen werken.
Vertrouwdheid met Microsoft Office.
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Kopieerwerk verrichten

Aanbod

Onze klant biedt een boeiende functie aan in een groeiende, familiale KMO. Ze voorzien een competitief salaris en een aantrekkelijk pakket aan extralegale voordelen, waaronder maaltijdcheques, ecocheques, en een hospitalisatieverzekering. Bovendien streven ze naar een goede balans tussen werk en privé, met flexibele werkuren en de mogelijkheid tot een 4/5de functie.

Solliciteren

AGO Jobs & HR
+32 56 23 07 51
kortrijk.food@ago.jobs

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht